Part Time Job "Bit Now"

Pisau Cukur DVDRiP

0 chat




Filem terbitan Red Films dan Primeworks Studios ini mengisahkan dua gadis jelita, Bella (Maya Karin) dan Intan (Nur Fazura) yang pergi bercuti di atas kapal mewah Putri Duyung dengan harapan untuk mendampingi lelaki-lelaki kaya.
Bella cuba mendampingi seorang duda, Datuk Hisham (Eizlan Yusoff) dengan mempergunakan seorang jejaka kacak, Faqir (Shahredza Minhat) untuk mencapai impian itu.
Intan yang bertugas sebagai pengacara sebuah rancangan jenayah pula mempunyai seorang 'sugar daddy' iaitu Datuk Salleh (Radhi Khalid) yang sudah beristeri.
Bagaimanapun perancangan percutian antara Intan dan Datuk Salleh tidak menjadi dan menyebabkan Intan membawa rakan baiknya Bella.
Kebetulan ketika pelayaran mereka bertemu dengan Datuk Zakaria (Datuk Rahim Razali) yang datang belayar bersama tiga isterinya (Khatijah Tan, Umie Aida dan Sharifah Sofia) dan dua anaknya Suri (Liyana Jasmay) dan Johan (Nas-T)

Namun, Intan cuba membuktikan bahawa kecantikan dirinya datang bersama minda yang bijak. Lalu dia telah membantu seorang detektif, Ari (Aaron Aziz) menyiasat misteri pembunuhan Datuk Zakaria yang terjadi di atas kapal itu.

0 chat:

Post a Comment

 

©Copyright 2011 Mediafire4all | Admin